חופשה לבנה באלפים הצרפתיים

שאמוני בירת האלפים הצרפתיים ידועה כבירת האקסטרים ומכילה רשימה אינסופית של פעילויות אדרנלין . בתקופת החורף, האלפים הצרפתיים ניקשרים מידית לגלישה, סקי וסנוובורד. אך איזור האלפים הצרפתיים מציע הרבה מעבר לכך. גם מי שאינו חובב סקי ופחות בקטע של ספורט ואקסטרים ימצא המון מה לעשות שם בתקופה המושלגת והיפה. הרי האלפים מציעים אינסוף אפשרויות טיול והנאה גם בימי החורף המושלגים ביותר. הם מקום מושלם לחופשה כזו. מלבד פינות חמד, עיירות עתיקות וכפרים ציוריים האזור מציע שפע של פעילויות כיפיות ביותר. בנוסף, שדה התעופה של ג'נבה נמצא במרחק של סך הכל שעה נסיעה, דבר שמקל מאד על ההגעה בימי החורף לאזור.

אז איזו חופשה תוכלו למצוא שם ?

חופשה מפנקת ומרגיעה

 באלפים הצרפתיים תוכלו למצוא המון מקומות ספא מושקעים ומיוחדים. בריכות חמות במיוחד תחת כיפת השמיים. מקומות מושלמים לסיום היום. אחד המקומות המושלמים במרכז רכס המון בלאן הוא QC Terme Chamonix. במקום בריכות טרמיות מסוגים שונים ומגוונים, פנימיות וחיצוניות לנופים מקסימים, טיפולים, חדרי מלח ומסעדה. מומלץ להזמין מקום מראש. ספא נוסף מומלץ נמצא בעיירה סמוכה לשאמוני, Thermes saint Gervais . אפשרות נוספת היא לקחת מראש מלון ספא, חוויה מאד נעימה ומפנקת.  בשאמוני כמה מלונות מפנקים כאלו:

Grand Hôtel des Alpes למרגלות המון בלאן באמצע המידרחוב של שאמוני.

Hôtel Mont-Blanc Chamonix נמצא בלב גן ומציע ספא עם בריכה ואמבט עיסוי חיצוני.

Le Cristal de Jade כולל מרכז בריאות בשטח 1,000 מ"ר עם בריכת שחיה, אמבט עיסוי, סאונה, חדר אדים וחדר כושר.

חופשה של טיול במקומות קסומים

תוכלו לשלב בחופשה ביקור בכפרים ועיירות מיוחדות. אגם ג'נבה נמצא במרחק של כשעה נסיעה עם כפרים ציורים לצידיו. אגם אנסי גם הוא במרחק קצר כאשר העיירה הציורית אנסי ממוקמת בחופו הצפוני. אנסי נחשבת כונציה של צרפת בגלל תעלות המים יפות שלה והיא אידיאלית למחפשים שקט שלווה ונוף קסום להרים המושלגים. גם רכס המון בלאן מציע אפשרויות טיול חורפיות. אחת מהן היא רכבת TRAMWAY DU MONT-BLANC. קו רכבת זה שמחבר חלקים מעמק שאמוני מיועד בדרך כלל למי שרוצה לטפס הרים ולטייל. אבל גם נסיעה ברכבת בלבד מאפשרת הנאה מהנופים הפנטסטים של עמק שאמוני המושלג והמונט בלאן. בנוסף, איך אפשר בלי רכבת MONTENVERS – MER DE GLACE הידועה מטיולי הקיץ באיזור. גם נסיעה ברכבת זאת תוביל את המטייל בנופים הקסומים המושלגים אך בנוסף ניתן להגיע איתה לגובה 1913 מטר ולצפות על הקרחון הארוך בצרפת. מהקרחון אפשרי גם בחורף לבקר במערת הקרח הידועה שלו.

מעונינים ביעוץ ותכנון טיול בהתאמה אישית לאלפים הצרפתיים?

לחצו כאן

או התקשרו 052-2223023

מוזמנים לעקוב אחרי גם בפייסבוק ובאינסטגרם

חופשה של כיף, חוויה והנאה

פה הגענו לחלק הכיף של כל הסיפור. באלפים הצרפתיים יש אינסוף פעילויות כיפיות גם אם אתה לא גולש! הנה כמה שאהובות עליי במיוחד.

גלישה במזחלות של כלבי האסקי

זוהי פעילות חורפית פופולרית ביותר בעמק שאמוני למי שאינו גולש סקי.  בתחילת הפעילות תקבלו הסבר של כ-15 דקות ותצאו להרים במיזחלות לנוף עוצר נשימה למשך  45 דקות.

לפרטים והזמנת גלישה במזחלות האסקי

טיסה בכדור פורח

טיסה בכדור פורח מאפשרת הכירות בדרך מענינית של סביבת האלפים הצרפתיים. במסגרת הפעילות לומדים לתפעל את הבלון. בזמן הטיסה נצלו את הזמן לצילום תמונות מזוויות מיוחדות!

לפרטים והזמנת טיסה בכדור פורח

רכיבה על אופניים או רכבי ארבע על ארבע מיוחדים לשלג

ניתן לשכור בשאמוני אופניים מיוחדות לרכיבה בשלג. גלגלי האופניים רחבים במיוחד ולחץ האויר בהם מתאים לרכיבה מסוג זה. עם אופניים כאלו ניתן לצאת למרחבים המושלגים! פעילות נוספת פופולרית מאד היא רכיבה ברכבי 4X4 בשלג!

לפרטים והזמנת פעילות

גלישה באבובי שלג

גלישה באמצעות אבובי שלג גדולים במידרונות המושלגים. הגלישה הינה ממש במידרונות הסקי והיא כיפית למבוגרים וילדים כאחד.

טיסה במסוק

טיסה במסוק מעל הפסגות המושלגות זו באמת חוויה בלתי נישכחת!!

לפרטים והזמנת טיסה במסוק

טיפוס בשלג

טיפוס על מצוקי קרח באמצעות גרזני ובורגי קרח. לאמיצים בלבד!

לפרטים והזמנת הפעילות

מצנחי רחיפה

דרך נוספת להנות מנופי האלפים המושלגים וביחוד של עמק שאמוני.

לפרטים והזמנת פעילות מצנחי רחיפה

חופשת גורמה

ואיך אפשר צרפת בלי גורמה? גם איזור האלפים הצרפתיים מלא במסעדות גורמה מיוחדות וכמה מסעדות מישלן. הידועה מבניהן הינה מסעדת Albert 1er  אשר נמצאת בשאמוני. זוהי מסעדת שני כוכבי מישלן נפלאה אשר שוכנת במלון באותו השם.המסעדה מציעה חוויה קולינרית ושירותית מיוחדת. 

בנוסף, האיזור מציע מקומות רבים לטעימות יין, קוקטלים וויסקי.

לסיכום, האלפים הצרפתיים הוא אזור טיולים פופולרי מאד לחופשת הקיץ אך גם בחורף מהווה יעד אידיאלי. יש בו הכל מהכל ולא רק לגולשי הסקי. החל מספא, מלונות מפנקים ואוכל טוב וכלה באטרקציות מרגשות והכל בנופים לבנים וקסומים.

כמה טיפים לסיום, כאשר אתם שוכרים רכב לטיול חורף, על הרכב להיות מצויד בצמיגי חורף ושרשראות שלג!. בנוסף, בנסיעה במקומות הררים לעיתים אין קליטה. ממליצה להוריד מפות גוגל מראש! להסבר כיצד לעשות זאת כנסו למדריך לניווט אופליין באמצעות גוגל מפות

יש לכם עוד רעיונות לחופשות חורף? אשמח לשמוע! רשמו לי בתגובות.

מעונינים ביעוץ ותכנון טיול בהתאמה אישית לאלפים הצרפתיים?

לחצו כאן

או התקשרו 052-2223023

מוזמנים לעקוב אחרי גם בפייסבוק ובאינסטגרם

2 thoughts on “חופשה לבנה באלפים הצרפתיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

רוצים להמשיך לטייל עם חלום של טיול?​

איך בא לכם לטייל איתי?
הזמנת מלונות
 
הזמנת רכב
חפש השכרת רכב
פוסטים נבחרים