תכנית טיול בהתאמה אישית לאוסטריה

תכנון טיול לאוסטריה

אוסטריה! אחת המדינות היפיפיות באירופה. יש בה הכל מהכל: נופים מרהיבים, אגמים, רכבלים, מפלים, דרכי נוף מדהימות, נקיקים שוצפים, קרחונים, מערות קרח, עיירות ציוריות ומוזיאונים פתוחים מענינים. אוסטריה מחולקת לכמה חבלים. החבלים המתוירים ביותר הינם:

חבל זלצבורג

מלא באגמים קטנים וצלולים בנוף אלפיני משגע. מתאים מאד לטיול כוכב שמאפשר גיוון רב מאד. הרבה מהאטרקציות המפורסמות של אוסטריה נמצאות בחבל זלצבורג: האלטאט ותצפית חמשת האצבעות, גרוסגלוקנר, מאגרי קפרון, ומפלי קרימל. ניתן לשלב בו גם טיול בפינה הדרום מזרחית של גרמניה איזור ברכטסגאדן.

חבל טירול

חבל טירול אופיני בפסגות הרים גבוהות ומושלגות עם אגמים אלפינים, עמקים ציוריים שחותכים את החבל לאורכו, רכבלים, קרחונים ומפלים מהגבוהים באירופה!.והרבה כבישי נוף שישאירו את המטיילים פעורי פה. ניתן לשלב עם ביקור ביער השחור בגרמניה, חבל באווריה ומזרח שוויץ.

חבל קרניתה

החבל הדרומי של אוסטריה בעל המזג אויר החמים ביותר. ניתן לשלב עם ביקור בסלובניה ואיטליה.

אתר לשכת התיירות האוסטרית

יעוץ, תכנון ובניית מסלול בהתאמה אישית לאוסטריה

אוסטריה מתאימה לכל סגנון טיול ולכל הרכב משפחתי!

יעוץ ותכנון טיול בהתאמה אישית לאוסטריה למשפחות 

בניית המסלול תכיל כמובן ביקור באתרי הטבע היפים והמיוחדים וישלב אטרקציות בהתאם להרכב הגילאים וההעדפות המשפחתיות (רפטינג, רכבלים, פארקי חבלים, מגלשות הרים והרבה ספורט אתגרי). אוסטריה מעולה לטיול עם ילדים / מתבגרים. מתאימה מאד לטיול כוכב מגוון עם נסיעות קצרות.

יעוץ ותכנון טיול בהתאמה אישית לאוסטריה לזוגות 

מבנה הטיול יכול להיות כוכב או לחילופין טיול מתגלגל. בבניית המסלול אפשרי לשלב מקומות ספא מיוחדים, עיירות ציוריות, מוזיאונים מענינים, המון טבע ואפילו, למי שבכושר, טראקים ומסלולי טבע ארוכים עוצרי נשימה. 

דרכי הגעה

  • וינה– מתאים לביקור בחבל זלצבורג. שלוש עד ארבע שעות נסיעה ליעד.
  • מינכן / ממינגן – מתאים לביקור בטירול ובחבל זלצבורג. שעתיים עד שלוש שעות נסיעה ליעד.
  • זלצבורג – לעיתים ישנן טיסות ישירות לזלצבורג רק לעונת התיירות. בדרך כלל הן יקרות יותר אך מביאות את המטייל ישירות ליעד הטיול ללא זמן נסיעה מיותר.

חלום של טיול באוסטריה